Trénink

3 tipy jak zkrátit trénink, ale neochudit se

Autor: |
Potřebujete ať už z pracovních nebo osobních důvodů zkrátit dobu tréninku na minimum, ale zároveň ze sebe chcete vydat maximum? Dáme vám radu jak na to.

Pravidlo č.1 - Kratší pauzy

Není nic jednoduššího, než si zkrátit přestávky mezi sériemi. Má to nějaká negativa? Nemá. Pokud zvolíte menší pauzy na nějakých 45 sekund, v posilovně pojedete takřka bez přestávky a trénink odjedete velmi svižně.
Uvidíte, že z takového tréninku budete odcházet s dobrým pocitem a zpoceným tričkem i při kratším tréninku, což chceme. Jediná nevýhoda může být pro ty, kteří cvičí silově, kde je potřeba mezi sériemi delší pauza pro maximální výkon.

Pravidlo č.2 - Nenechte se rozptylovat

Nosíte si mobil s sebou do posilovny a řešíte tam pracovní záležitosti nebo konverzace na messengeru? Tomu budete muset dát konec! Pokud chcete trénink odjet rychle a kvalitně, nechte si svoje mobilní zařízení raději v šatně.
Jestli nosíte mobil kvůli muzice do sluchátek, ale s rozptylováním máte problém, pořiďte si raději MP3/MP4 přehrávač, který toto vyřeší.

Pravidlo č.3 - Zařaďte supersérie, dropsety

Pokud ve vašem krátkém tréninku nemáte zařazené supersérie či dropsety, děláte obrovskou chybu. Tím, že si po benchpressu místo pauzy dáte rozpažky či tlaky na šikmé, zabijete 2 mouchy jednou ranou.
Jednak si ušetříte čas, který by jste strávili na pauzách u obou cviků a druhak ještě více zničíte sval, který bude v jednom ohni a bude žadonit o konec tréninku! :D

Snažte se tedy trénink co nejlépe pospojovat. Některé série si dejte do supersérií, u některých cviků si naopak dejte rychlé dropsety. Ovšem všeho s mírou a hlavně tréninky střídejte.

Teď už stačí pouze tyto pravidla aplikovat. Zkuste a dejte nám vědět, jak to šlape!

PS: Nezapomeňte fotit vaše formy a recepty na Instagram pod hashtagem #svetfitness

Podobné články

Komentáře (0)

Máš dotaz? Nebo bys jen rád/a vyjádřil/a svůj názor? Pošli nám komentář.